FAQ

Klikk & hent

Ved en "Klikk & hent" bestilling vil du først motta en ordrebekreftelse. Når varen er klar for opphenting vil du få en e-post om at varen ligger klar hos valgt butikk.

Alle Klikk & Hent ordrer blir tatt fortløpende gjennom dagen. Ligger varen hos et annet lager enn valgt butikk kan det ta opp til 24 timer før du mottar hentemelding.

Mange e-postleverandører bruker spam-filter som blokkerer for enkelte e-poster. Har du ikke mottatt hentemeldig kan e-posten havnet i spam eller søppelkorg.

Forsendelse

Du vil motta en ordrebekreftelse når du legger inn en bestilling. Vi behandler alle ordre fortløpende og du vil motta en forsendelsebekreftelse når varen blir sendt fra vår butikk.

Gjelder det Klikk & Hent vil du motta en egen e-post når varen er klar for henting.

Vi har to fysiske butikker på ulike lokasjoner. Ligger varen på vår andre butikk må den overføres før den kan sendes. Vennligst tillat at behandlingstiden på bestillingen kan være opptil 2 dager.  

I salgs og kampanjeperioder salgsperioder kan det oppstå noe lengre leveringstid.

Vi har ingen mulighet til å spore opp forsvunne pakker utover standard sporing. Derimot forstår vi frustrasjonen ved mistede pakker og ønsker å hjelpe deg så godt som mulig.

Vi kan kontakte vår distributør og starte en sak, hvor vi sporer opp pakken din. I slike tilfeller starter vi saker hos vår distributør, og jobber tett med de for å finne hvor pakken din er.  

Ta kontakt på nuvaano@dalegruppen.no så raskt som mulig ved henvendelser angående endringer.

Har du mottatt forsendelsebekreftelse kan vi dessverre ikke gjøre endringer.

Retur/angrerett

I følge loven har du angrerett på 14 dager når du handler på nett. Angreretten gjelder fra den dagen du mottar varen. For at returen skal være gyldig må alle merkelapper og emballasje være intakt, og uten lukt eller merker. Mottar vi en vare som tydelig bærer preg av å blitt brukt vil dette ikke kvalifisere til tilbakebetaling. Vi tar forbehold om at farger på produkt kan avvike på bilder.

Fast fraktkostnad på 75,- vil ikke bli refundert. Ønsker du å bytte eller returnere en vare er det du som må stå for denne kostnaden. Om pakken ikke blir hentet innen frist hos postkontoret vil returkostnaden bli trekt fra kjøpssum.

Hvordan returnere:

1.  Legg ved angrerett skjemaet sammen med varen du ønsker å returnere.

2.  Pakk varen forsvarlig slik den er godt beskyttet. Vi anbefaler så sende med sporing.

3.  Returlapp er ikke vedlagt. Send pakken til: Nuvaa, Parkgata 8, 6003 Ålesund

4.  Pengene vil bli refundert når vi har mottatt varen.

Angrerettskjema finner du her.

Kontakt:

For spørsmål angående din ordre kan du kontakte oss på e-post eller telefon.

nuvaano@dalegruppen.no // +47 45 33 76 74

Det følger ikke med returlapp på våre ordrer.

Returporto må kjøper selv dekke.

Vi anbefaler deg å sende returen med sporing. 

Ønsker du å bytte til en annen vare eller størrelse returnerer du varen ved å sende den tilbake til oss hos nærmeste postkontor. Legg inn ny bestilling på ønsket vare. Så raskt vi mottar returen din refunderer vi kjøpssummen.

Det er du som avsender som står ansvarlig for pakken, og du må selv stå for returkostnaden. 

Øredobber, undertøy, strømpebukser o.l kan ikke returneres på grunn av hygeniske årsaker.

Betaling

Nettbutikken er i Norge, og alle varer sendes ut fra vår fysiske butikk.

Du kan betale med Klarna og Vipps om du bestiller fra Norge.

reklamasjon

Ta kontakt på nuvaano@dalegruppen.no så raskt som mulig ved henvendelser angående feil vare.

Gjelder det skade på vare må du ta kontakt samme dag som du mottar varen.

Send bilde, detaljer forklaring, ordre nummer og navn.

Om du ønsker å reklamere på en vare kan du enkelt sende en mail til nuvaano@dalegruppen.no og informere om defekten på varen med så mye informasjon som mulig. Legg ved bilde av produktet hvor defekten tydelig vises.

Reklamasjonen vil bli sendt til leverandør og vi informerer deg om reklamasjonen er godkjent eller ikke så raskt vi får svar fra leverandør.

Om du har mottatt en pakke som viser tegn til skade, ber vi deg ta bilde av pakken.

Henvend deg til  nuvaano@dalegruppen.no med mest mulig informasjon, slik vi kan ta dette videre til vår distributør.  

Kontakt oss

Fant du ikke det du lurte på?

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.